woensdag 8 september 2010

Regenachtige dag vandaag 2010

We waren gisteren wel laat in bed, dat heb je als je een blog gaat maken als het al laat is, ik had zus Tineke (from the USA) nog om 23.00 uur op Skype en daar zij en Nat ook minimaal een half jaar op pad gaan met de Camper, had ze zo iets van het zou toch wel makkelijk zijn om iets te hebben wat iedereen kan lezen, dat je niet steeds emails hoeft te versturen naar iedereen, dus ik gelijk aan het googelen , hoe zou je zoiets kunnen maken, en zo als jullie kunnen zien is de eerste opzet redelijk gelukt, in de loop van de tijd zullen er nog wel meer dingetjes bij komen, maar daar heb ik nu de tijd niet echt voor, dat komt wel als we met de Camper op pad zijn naar Portugal.
Dan zullen de nieuwe foto's die we gemaakt hebben, de meeste van Gerrit uiteraard, de er nu op staan, zijn  foto's die toevallig al op Picasa stonden.

Ps. We zoeken nog steeds een goed tehuis voor vader rat met 6 zonen!!!!!!!
Maar ik ga verder met inpakken, want morgen zijn we een hele dag onderweg met Gerrit zijn moeder naar Harderwijk een intake gesprek in het nieuwe Verzorgingshuis en mijn Twingo die verkocht is afleveren bij een nichtje van Gerrit in Amersfoort, dus groetjes aan allen en tot een volgend bericht.

2 opmerkingen:

  1. Jullie mogen ook wel een reactie geven hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly en Gerrit. Goed idee van jullie dit blog. Ik ga het zeker volgen en je hebt me op een idee gebracht hoor... Kom je nog wegwijs uit de dozen en spullen. ik heb net geprobeerd de naam van jullie nieuwe woonplaats uit te spreken maar hellup!

    BeantwoordenVerwijderen