donderdag 16 september 2010

Vanavond even een korte update, vanmorgen waren we voor ons doen echt vroeg uit bed, de laatste keer uit bed op het adres alhier, vanmorgen onze slaapkamer leeg gehaald, matras opgerold (moet wel mee), maar de boxspring helemaal gesloopt 1.40x2.00 kon niet meer naar beneden, dan hadden we de trap moeten slopen, maar de boxspring was toch te groot om mee te nemen (past niet in de bus), we nemen het logeerbed mee dit kan uit elkaar dus neemt niet zo veel ruimte in. De aanhanger gevuld met de gesloopte boxspring, het logeermatras, spul uit de schuur alles wat nog naar de milieustraat moest. Teruggekomen van de milieustraat de aanhanger bij de buurman neergezet (hij heeft deze van ons overgenomen). De camper gestofzuigd en het bed opgemaakt, onze slaapplaats voor de komende maanden  !!!!! Nog 4 wasten gedraaid en gedroogd (alles schoon mee) en opgevouwen.
Slaapkamers alvast stofvrij gemaakt, om zes uur nog even langs Mark en Berlinde van Reptiefarm geweest om alvast afscheid te nemen, daarna voor de laatste keer Chinees wezen halen, en de Chinese dame en haar dochtertje 'Ons Bier' laten schrijven in Chinese tekens, want wij vonden dat er in het spotje toch wel veel  tekens stonden (5), maar het klopt toch wel!
De rest van de avond de was nog verder opgeruimd en nog wat dingen ingepakt, even geluierd, de Blog bijgewerkt en nu de camper in om te gaan slapen, morgen weer een dag, de keukenspullen nog inpakken,
lampen, planten en alles wat nog niet ingepakt is, we hebben nog 8 bananendozen staan, hopen dat het genoeg is!!!!
Gaaaaaaaap, trusten allemaal.

1 opmerking:

  1. Dag Gerrit en Elly,

    Ik heb jullie zojuist ook een bericht gestuurd via netlog.
    dit wilde ik nog even toevoegen, per 1 september ben ik met vroegpensioen gegaan,
    min of mee gedwongen door mijn kapotte knie, maar ik heb de knoop doorgehakt en de juiste keuze gemaakt.
    nu na 45 jaar werk, kan ik in alle vrijheid samen met de vrouw doen en laten wat ik wil,
    vogels, fotograferen, fietsen,wandelen etc. etc.
    ook 1 van de dingen die ik nu wil realiseren is de aanschaf van een betaalbare camper, en dan lekker regelmatig eropuit, met z'n tweetjes.
    zo van inpakken en wegwezen.
    heb je nog tips voor mij wat betreft de aanschaf van een camper, het camperen op zich, camper plaatsen, landen etc.etc.?

    bijvoorbaat dank voor de evenuele info.

    groetjes Robbie

    BeantwoordenVerwijderen